Pogoji poslovanja
Z uporabo spletne strani
izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Optika Alfa plus, Katja Breznik s.p. (v nadaljevanju ponudnik) si pridržuje
pravico do spremembe pogojev na spletni strani ‘optika-alfaplus.si’
kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato Vam priporočamo,
da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.
Vse cene v spletni trgovini ’optika-alfaplus.si’ so navedene v EUR in
vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cena, navedena ob posamezni
embalaži, ne vsebuje stroškov pošiljanja. Cene se lahko spremenijo
brez predhodnega obvestila. Veljavna je tista cena, ki je objavljena na
dan naročila (t. j. na dan zaključka in oddaje naročila).
Cena, izpisana ob koncu naročila, je končna cena, sestavljena iz cene steklenice in stroškov pošiljanja.
Kupec odgovarja za podatke dane v procesu izvajanja naročila.
Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega
naslova. Račun za naročeno in plačano blago bo kupec prejel po pošti
skupaj z naročenim blagom.
Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti na info@optika-alfaplus.si .
Izbira izdelka
Vsak artikel je predstavljen s sliko, opisom in ceno. Ko se odločite za nakup enega izmed njih, kliknete »DODAJ V KOŠARICO«.
Nakupovalna košarica
V nakupovalni košarici so zbrani podatki o vašem naročilu (izbrani izdelki, njihova količina in cena). V pregledu košarice lahko spreminjate količino izdelkov ali izbrane izdelke odstranite iz košarice.
Prijava
Ko želite dokončati nakup v košarici, kliknete »NA BLAGAJNO«. Če ste se že kdaj prej prijavili v E-trgovino, vnesete svoj e-poštni naslov in geslo, če pa se prijavljate prvič, morate registrirati in aktivirati uporabniški račun.
Registracija, aktivacija uporabniškega računa in oddaja naročila
Tako GOST, kot registriran uporabnik imata pravico do nakupa v spletni trgovini "optika-alfaplus.si". Zaradi zagotavljanja varnosti in resničnosti podatkov za nakup preko spleta priporočamo registracijo v spletni trgovini. Ko izpolnite registracijski obrazec boste na navedeni email naslov prejeli aktivacijsko kodo in povezavo. Potrebno je le klikniti na povezavo v emailu in vaš račun bo aktiviran.
Po prijavi še enkrat preglejte vsebino košarice in nadaljujete s klikom na »NA BLAGAJNO«, kjer vpišete naslov, na katerega želite prejeti naročilo ("naslov za dostavo") in naslov, na katerega želite da bo račun izstavljen ("naslov plačnika"). Izberite način plačila, preverite podatke in kliknite na "NADALJUJ". V zadnjem koraku vam preostane še samo pregled podatkov in potrditev naročila (klik na "ODDAJ NAROČILO"). V primeru da želite spremeniti podatke, kliknite zavihek katerega želite spremeniti.
Potrdilo o nakupu
Na vaš e-naslov boste prejeli potrdilo o nakupu, izdelke pa bomo skupaj z računom dostavili na izbran naslov. V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z vašim nakupom, se sklicujte na referenčno številko naročila, ki jo najdete v prejetem potrdilu o nakupu.
Plačilo po predračunu
Pri plačilu po predračunu se Vam izpiše predračun in vzorec položnice
za plačilo. Položnico lahko plačate preko spletne banke, na banki ali
na pošti. Metoda plačila preko spletnih bank je med vsemi načini
plačil zagotovo najvarnejša in najhitrejša in je zato tudi najbolj
zaželena. S plačilom počakajte, da Vaše naročilo preide v stanje "V
obdelavi". Po opravljenem plačilu lahko pošljete potrdilo o plačilu.
Tako omogočite hitrejšo obravnavo Vašega naročila.
Plačilo po povzetju
Naročilo plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi
naročeno blago. Celotna kupnina + stroški dostave so navedeni v naročilu
in držijo, če ni bilo kasneje kako drugače dogovorjeno.
Plačilo ob osebnem prevzemu
Naročilo plačate ob prevzemu na naši upravi z gotovino. Po obravnavi
naročila Vam pošljemo sporočilo ali pa Vas pokličemo, kdaj lahko
prevzamete naročeno blago.
Ponudnik se bo potrudil, da bo blago dostavljeno do naročnika v navedenih rokih. Po oddaji naročila boste prejeli sporočilo s kopijo naročila, ki vsebuje naročene artikle in skupno ceno. V sporočilu naročila bosta navedena tudi telefonska številka in naslov elektronske pošte za stike s kupci, na katerega se lahko obrnete v primeru kakršnihkoli vprašanj ali pripomb v zvezi z Vašim naročilom. V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, ni na zalogi, se bomo z Vami dogovorili o dobavnem roku. Optika Alfa plus, Katja Breznik s.p. lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo "V obdelavi", naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.
Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner. Vsa naročila opravljena do 13. ure bodo odpremljena še isti ali naslednji dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Tranzitni čas ne vključuje sobote, nedelje in praznikov. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije (za drugačen dogovor nas prosimo povprašajte). V nobenem primeru pa spletna trgovina ni odgovorna za prekoračen rok dostave.
Dostava se vrši po dogovoru s šoferjem zato priporočamo, da ob
naročilu navedete telefonsko številko, na katero ste vedno dosegljivi
(npr. Vaš GSM), saj Vas bo šofer poklical da se dogovorite za uro in
kraj dostave. Naročene izdelke lahko osebno prevzamete tudi v naši trgovini (plačilo z gotovino ali kartico).
Strošek dostave je obračunan pred zaključkom naročila.
V primeru, da zaloga poide, Vas bomo o tem nemudoma obvestili in Vam
predstavili ostalo ponudbo ali Vam sporočili dobavni rok za naročene
artikle. Upravitelj spletne trgovine ‘optika-alfaplus.si’ si pridržuje pravico do zavrnitve naročenega blaga po lastni presoji.
Osebni prevzem je možen na Optika Alfa plus, Katja Breznik s.p., Tržaška cesta 14, 2000 Maribor.
Dostava je za vsa naročila brezplačna. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
V primeru plačila po povzetju vam Pošta Slovenije ob dostavi zaračuna strošek provizije za plačilo po povzetju v skladu s svojim cenikom poslovanja. Ta strošek ni strošek dostave, ampak strošek plačila po povzetju in ni zajet v izračunano poštnino.
Kupec ima pravico vrniti blago v roku 14 dni od prejema pošiljke.
Svojo reklamacijo sporoči na naslov info@optika-alfaplus.si. Prejeto blago
mora kupec vrniti v originalni embalaži, nepoškodovano in v
nespremenjenem stanju v roku 14 dni od obvestila o vračilu blaga. Blago
se vrne ponudniku na naslov Optika Alfa plus, Katja Breznik s.p., na sedež podjetja.
V kolikor so ti pogoji izpolnjeni, ponudnik vrne kupcu kupnino v roku 14 dni od dneva vračila blaga. Kupnina se nakaže na transakcijski
(osebni) račun kupca, ki ga kupec sporoči v obvestilu o vračilu blaga.
Stroške pošiljanja reklamiranega blaga krije kupec. Ponudnik krije
stroške pošiljanja reklamiranega blaga le v primeru vračila zaradi
dostave napačnega blaga, tj. če kupec ne dobi blaga, ki ga je naročil.
‘optika-alfaplus.si’ spoštuje Vašo zasebnost. Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletni nakupovalni center ’optika-alfaplus.si’ je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev ‘optika-alfaplus.si’. ‘optika-alfaplus.si’ ali njegov upravitelj ne bo nikoli posredoval, prodal, dal v najem ali kako drugače trgoval z Vašimi osebnimi podatki. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se ne strinjate z načinom uporabe. Uporabnikom je na voljo vpogled v podatke, ki jih hranimo o njih, preko njihovega uporabniškega računa.
Skrbno varujemo Vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih z geslom in z omejenim dostopom. Spletno mesto ‘optika-alfaplus.si’ dobro skrbi za varnost Vaših osebnih podatkov in spoštuje Vaše izbire za njihovo nameravano rabo.
Spletna trgovina ’optika-alfaplus.si’ in vsi podatki, slike artiklov in grafika, prikazani na spletni strani, so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi posameznih podjetij so v njihovi lasti.
Lastnik spletne trgovine je podjetje Optika Alfa plus, Katja Breznik s.p. Trudimo se, da bi ta stran vključevala točne in ažurne informacije. Vendar pa Optika Alfa plus, Katja Breznik s.p. ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletni strani ‘optika-alfaplus.si’. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo dejanskega stanja (barve, dodatna oprema).
Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z ZVPot.
Napaka je stvarna, kadar:
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi? Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti (na elektronski naslov: info@optika-alfaplus.si) v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu artikla bomo bodisi:
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na info@optika-alfaplus.si ali na poštni naslov:
Optika Alfa plus, Katja Breznik s.p.
Tržaška cesta 14
2000 Maribor
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.